top of page
  • mezicanja

Lanina spalna rutina in uspavanke za lahko noč

Lana je res pridna dojenčica pa ne zaradi tega, ker je moja, ampak je res. Glede spanja, s partnerjem res nimava nekih velikih problemov, razen nekaj dni pred polno luno :) ali ko rastejo zobki.

Lana ponoči spi že od njenega četrtega tedna starosti oziroma od enega meseca. Ja, tudi sama sem sprva mislila, da je to zgolj ena noč, ker je bila utrujena zaradi večernih krčev (o tem bom namenila posebno objavo). Ampak se je ta spalna rutina kar nadaljevala. Noč je prespala tudi po 11 ur. Tako, glede tega nimam kaj reči. Nekajkrat na noč (2-3x) se je zbujala, preden so ji pokukali zobki, ampak še to ni bilo nič posebnega, saj sem jo dala na dojko, je malo pozizala, da se je pocrkljala in takoj zaspala nazaj.



Pridejo pa tudi večeri, ko Lana preprosto ni zaspana in imamo večerne žurke, tudi do polnoči, občasno. To je običajno takrat, kadar čez dan nič ne spi in je potem zvečer ob 18. uri že tako utrujena, da tudi večerje ne poje in jo dam samo na dojko, da zaspi. Ko tako hitro zaspi, se običajno potem okoli 21. ure zbudi in je potem aktivna do nekje 23. 24. ure, ko končno omaga.

No, ko ima Lana težave s spanjem, ko tudi ob dojenju ne more zaspati jo pač nosim na rokah in pojem uspavanke. Naj omenim, da ležanje v postelji za uspavanje pri nas ne zaleže. To ne gre pri nas. Tudi dude ne mara.



Tako ji zapojem naslednje uspavanke ali predvajam pesmico na youtubu. Klik na povezavo, pri nama uspe. Vsaj da se pomiri. Je pa Lana res posebna dojenčica, saj se noče nič kaj crkljati, vsaj zaenkrat še ne. Upam da se to kaj spremeni. Crklja se edino, zjutraj ko se prebudi ali ko je res že zelo utrujena.


Pesmice, ki Lano pomirijo in jo tudi uspavajo so:

- Ringa ringa raja, muca pa nagaja, kuža pa priteče, vse na tla pomeče. To pesmico ima najraje.

- Aja tutaja, zibka se maja, v zibki pa mala Lana aja.

- Nina nina nana, Lana je zaspana, nina nina nana.


Pa še moje dve spesnjeni pesmici 🤗

- Moja moja punčka mala, moja moja zlata Lana

- Jaz sem mala žirafica, Lana moje je ime. Ob večerih sem prava mala tečkica, ampak nič hudega, saj me mami potolažit zna. :)

30 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page